قلب آتشین من:
آسمان را بنگر... قلب من در آنجاست!!
رنگ آن خون آلود..در میان آتش!
رنگ زیبای محبت با عشق!
رنگ زیبای دل یک عاشق!
آسمان را بنگر
به کجا می نگری ؟؟؟ ....آسمان را بنگر!!!
دل من در آنجاست!!!!
تو ولی... روی زمین در پی آن میگردی!!!
دل من اینجا نیست ...نه دگر روی زمین
نه دگر با همه غمهائی که...
بر دل خاک وزمین
چون هر آن ذره شن ...پاشیده ست
آسمان را بنگر
که دلم رفته به آن بالاها
و اگر ...می سوزد... از غم ءدوری توست
از غم و دوری ها...!!!
و دگر خسته وغمناک بجا مانده دلم
خسته از درد زمین... خسته از درد بشر
خسته از دوری ها...خسته از دوری ها!!!
و تو هم بال وپرت را بگشا
پربکش سوی همان آبی زیبای بزرگ
ومرا هم دریاب
که به چشم دل خود منتظرم!
تا ابد تا همه ءفرداها
با همه دیده ءدل منتظرم!!!
انتظار تلخی ست!!! انتظار تلخی ست!!!
پروبالی بگشا
وتو هم نیز بیا
وتو هم نیز بیا
ف.شیدا سروده همین حالا !
دوستان به سایت جاودانه ها تشریف ببرید و کتابهائی با نام
ذرات طلائی ۱و۲ترجمه فرزانه شیدا...سخنان بزرگان
واندیشمندان اروپا ودیگر کشورهای جهان
همچنین برگزیده ای از سخنان اُرد بزرگ به قلم فرزانه شیدا
با اشعاربرگزیده فرزانه شیدا را در این سایت مطالعه بفرمائید :
سایت جاودانه ها:
(سخنان بزرگان واندیشمندان وفرهیخته گان ایران وجهان)
به مدیریت اقای امیر همدانی:
و جهت دانلود:
شعر قلب آتشین من : سروده فرزانه شیدا
( دکلمه از: اقای مهدی لقمانی/وبلاگ دفتر عشق)
http://daftareshgh.persiangig.com/audio/ghalbeatashineman.wma
شعر واژه سروده فرزانه شیدا:( دکلمه از: آقای مهدی لقمانی/ وبلاگ دفتر عشق)
http://daftareshgh.persiangig.com/audio/vajeh.wma
خبرگزاری دانشجویان ایران - اهواز
سرویس: فرهنگ و ادب - ادبیات
محمدعلی بهمنی گفت: شعر امروز شعر بسیار تلاشگری است.
این شاعر در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)
در خوزستان، خاطرنشان کرد: ذات هنر، حرکت به سمت تعالی است و در حوزهی شعر، این حرکت حسی را درک کردهایم.
او افزود: البته در شعر، شاید آنچه در جشنوارهها ارائه میشود،
با آنچه در نشستها خوانده میشود، تفاوت داشته باشد.
بهمنی در ادامه توضیح داد: شعری که در نشستها خوانده میشود، روح دارد
و این نشان از کارِ کارستان شاعران دارد؛ اما در بخش انتخابی به یک نوع
قضاوت خاص میرسیم که شاید قضاوتهای درستی نباشند.
او در عین حال با ابراز تأسف از اینکه شعر امروز نیمهی پنهانی دارد ک
ه تنها در نشستها شناخته میشود، تأکید کرد: آثار به چاپرسیده
هم دارای تفکر بودهاند و هم تغزل.
این شاعر در پایان گفت: مثلا در جایزهی ادبی پروین اعتصامی،
داوران نگاهی کاشف و حرکتی رو به جلو داشتند که نشان
از حرکتهای مثبت در این بخش است.
انتهای پیام
کد خبر: 8712-11296
منتخب فرزانه شىدا از ساىت تازه هاى ادبى