روزها یاد تو را قاب گرفتم سروده ی آقای امیر درخشان

 
روزها یاد  تو را قاب گرفتم
 
 
کاش اندازه ی آغوش تو بودم ... اما
یا که هر شب به خیال تو نبودم ... اما
با نگاهت همه ی فاصله ها رو کشتی
بی تو در فاصله ها گرچه غنودم ... اما

یاد دارم که همیشه غم من بودی و حیف
روزها را شب بر هم هم من بودی و حیف
آتش چشم تو را گرمی تابستان بود
کاش لبخند کم اندر کم من بودی و حیف

روزها یاد تو را قاب گرفتم ... افسوس
شب که شد غربت مهتاب گرفتم ... افسوس
جاده تا آنطرف خاطره هایم می رفت
گرمی عشق تو در خواب گرفتم ... افسوس

چشم من با تو تمام غزلش آبی بود
زردی فاصله ها ما حصلش آبی بود
یاد دارم لب شیرین تو را شب همه شب
اشتیاق دل و فکر و عملش آبی بود

19/3/1387
سروده ی آقای امیر درخشان
 
دفاتر این شاعر عزیز را میتوانید در سایت شعرنو ملاحظه بفرمائید
 
 منبع : سایت شعر نو
 
نظرات 4 + ارسال نظر
الهام پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:32 ب.ظ http://www.gashangtarenashtebah.blogfa.com

سلام
اپتون عالی بود
اپ کردم

یک دختر به نام رها پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:51 ب.ظ http://dooset-nadaram.blogfa.com

سلام
خوبی؟
ممنون که بهم سر زدی
ببخشید که دیر بهت سر زدم
من زیاد اینترنت نمیام
وب خوبی داری
شعر قشنگی نوشتی
اپ کردی خبرم کن
موفق باشی
بای

زارعی یکشنبه 16 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:40 ب.ظ http://choghagorg.blogfa.com/

سلام چه جالب بسیار خرسند شدم می خواستم بیشتر آشنا بشیم و به خونه خودت هم سر بزن

رامین یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:21 ق.ظ http://khajehpour.blogfa.com

باورم نمیشود که زنده ام
سلام
ببین عزیز من زنده ام و وبلاگ ((فکرهای نامفهوم)) به روز شده
نویسنده اش دارد در کمال خود تحویل گیری از تو به خاطر این غیبت کبری عذر خواهی می کند.
به روز شده با سه شعر
اگر میخواهی فقط شعر ها را بخوان
اگر حوصله ات میشود یادداشتها را هم بخوان
کلی مزخرف نوشته ام میتوانی همه اش را بخوانی!!!
تمام آبی ها لینک هستند به یک جایی
اگر آمدی سلام گرمم را دو دستی بگیر
چون که به خاطر تو نوشتم
این هم تیترها:
قاب عکسی که چهار نفر را کشت
شعر1
کشیده
فروغ، باراک اوباما، من و تو برای دو ساعت
چشمهای سوزان سانتاگ
همینطوری بی ربط: ادری هپبورن
همچیز بازی!!! به روایت سیروس شمیسا
دست انداز(شعر2)
تنهایی در خودکشی به سبک سید مهدی موسوی
بدون شرح
و شعر 3
منتظرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد