مروارید طبیعی -ترجمه از فرانسه به قلم خانم شیرین -سوئیس

 
مروارید طبیعی
 
می خواهم ستاره ها را

از آسمان بچینم

و آنها را درراهی جمع کنم

که تو فردا کشف خواهی کرد

دلم میخواهد دانه ی شنی باشم

و لانه ام در میان بیابان

تا کنسرت خستگی ناپذیر

باد را بشنوم

دلم میخواهد امواج را

بیکدیگر پیوند دهم

ماهیگیران را همراهی کنم

شناگران را نوازش کنم


ابر سپیدی خواهم شد

در آسمان سنگین پرندگان دریایی

من خواهم رفت

و خودم را به نخ خواهم کرد

مروارید باران بر روی بال وپر


ترجمه از فرانسه به قلم خانم شیرین - سوئیس

شاعر:  پاتریسیا گونه

 
 برگرفته از سایت شعر نو:
 
نظرات 1 + ارسال نظر
مهدخت چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:08 ق.ظ

افرین برشما که اینقدر روان و زیبا ترجمه کردید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد